Nytt kundservicecenter

     
Camfil öppnar nytt Kundservicecenter
Vi välkomnar Alexandra Jonsson, chefen för den nya avdelningen som började hos oss den första juni i år.

Alexandra Jonsson

Vi ställde några frågor till Alexandra:

Vem är du?
Jag är 37 år gammal och jag började min resa inom support och kundrelaterade frågor för mer än 15 år sedan som kundsupportmedarbetare inom olika IT baserade branscher.

Jag har alltid drivits av att sätta kunden i fokus och att överträffa deras förväntan på support och service. 

Varför valde du Camfil?
Jag lockades av företagets genuina historia och de produkter som vi tillhandahåller. Camfil består av en mängd varma och talangfulla människor som tillsammans levererar världsledande produkter.  Det är just det jag vill ska genomsyra det nya kundcentret.

Hur ser du på det nya kundcentret?

Det ska ge en ökad flexibilitet och effektivitet. Vilket kommer att ge utrymme för oss att både kunna utvecklas som individer, men också som team.  

Jag vill skapa en arbetsmiljö som både känns och är utvecklande, spännande och tillfredställande för alla. 

Det ska finnas utrymme för idéer och tankar för hur vi ska kunna möta morgondagens kunder och förstå hur deras utmaningar ser ut i framtiden. Vad kommer deras viktigaste frågor att vara?  

Våra kunder är vår viktigaste tillgång

Kontakta

Det är enkelt att kontakta oss

Kontaktinformation
KEEP UPDATED!

Prenumerera på Camfils nyhetsbrev